poniedziałek, 10 czerwca 2024

Nie mogę się zdecydwać, a czas leci

 To już kolejny tydzień, kiedy nie mogę się zdecydować na to jakie filmy z moimi ofertami. Sam nie wiem czego chce, mogę być idealnym swoim kandydatem, który rozważa, podważa i czeka na lepszą ofertę lub lepsze czasy. Podobno wystarczy podnieść telefon i nagrywać. No tak ale strach jest większy niż mogłem sobie wyobraźić. Za chwilę bedą mnie oceniać krytykować i moje dobre intencje prestaną być dostrzegalne bo przecież mój nos bedzie za bardzo widoczny a czapka zasłania oczy. 

Chyba przestanę się przejmować, skuię się na autenycznoci i prostocie przekazu, a techniczne strony mojego występu przyjdzie jeszcze czas. Czas zacząć, nie ma sensu czekać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ta oferta jest interesująca jest dla ciebie ? Coś byś zmienił co dodał, by była jeszcze lepsza. Koniecznie pozostaw komentarz po sobie, dzięki któremu będziemy mogli podjąć rozmowę o tym co ważne.

zobacz również inne sugerowane oferty pracy w Niemczech

Ostatnie oferty pracy w piątek

Jak zwykle bywa w piątki jest najwięcej chętnych by rozpocząć pracę w poniedziałek. Dużo jest też syuacji w których ktoś nie podejmuj decyzj...

Czy widziaeś już popularne kierunki pracy w Nieaczech? Jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam.