Oferty Pracy Daar personal Weimar

Oferty Pracy Daar personal Weimar
Sprawdz moje oferty pracy w Daar personal Service GMBH, tel +49 176 212 30 202

Podejmij zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę z urlopem oraz świadczeniami

Dysponuje ofertami pracy dla specjalistów oraz pomocników. Jestem dostępny pod numerami telefonu. +48 662 459 869, również whotsap +49 176 505 742 61, również whotsapp

wtorek, 16 lipca 2024

Od dzisiaj Jestem w trybie Wypowiedzenia z firmą w której pracowałem, proszę nie przesyłać żadnych dokumnentów do Mnie.

Plan był prosty. pracownik doświadczony starzem po raz kolejny planował swój urlop. Po raz kolejny robił to bardzo precyzyjnie.
Na ten czas po raz trzeci przyjoł nowego kolegę który miał go zastąpić. 
Po trzech miesiącach wszyscy są zadowowoleni. 
Po urlopie już nie jestem potrzebny. Zdobyłem cenne doświadczeniei wiedzę o przepływie informacji w korporacji, której mi do tej pory brakowało mogę iść dalej. Czy mam żal, może. Ale jestem wdzięczny. Jak zwykle. Chociaż by za to że mnie podglądają i pozycjonują.

Nie mam żalu o mobbing i próbę zaniżania moich kwalifikacji tylko po to by zebrać powody mojego zwolnienia we włąsciwym momencie. 

Dysponuje umiejętnościami nawiązywania sprawnie kontaktów i siecią miejsc z momi ogłoszeniami. Rekrutowałem specjalistów i w tym obszarze mam największe doświadczenie. Znam też elementy pozycjonowania, między innymi z tego powodu prowokuje różnych ludzi by tu zaglądali.

Mam ponad 200 miejsc w sieci w których wystawiam ogłoszenia by pozyskiwać nowych kandydatów.
To zdjęcie jest charakterystyczne wiec możesz je rozpoznać. 

Potrafię też zarzadzać emocjalmi i szukać kompromisu. Wykorzystuje narzędzia internetowe do utrzymania kontaktu z kandydatami. Mam pewien poziom rozpoznawalnosci. Ale spokojnie nie jestem celebrytą. 

Szukam zatrudnienia jako rekruter z jezykiem Niemieckim B1. w W Erfurcie lub okolicy. 
Zapraszam do kontaktu

oferownik@web.de

Jestem dostępny pod numerami telefonu. 

+48 662 459 869, również whotsap

+49 176 505 742 61, również whotsap



1 komentarz:

  1. Tutaj pisze pan Friedel, pański były szef. No cóż, interesujące jest to, co pan tu pisze, ale nie mogę tego pozostawić bez komentarza. Próbował pan, a nasz dział IT to udokumentował, przesyłać nasze służbowe maile na swój prywatny adres e-mail, aby wyłapać wszystkie dane. Jeśli sądził pan, że tego nie zauważymy, to jest pan w dużym błędzie. Spotkamy się zresztą jeszcze w sądzie. Ponadto posługuje się pan językiem niemieckim maksymalnie na poziomie A2, i nawet to jest bardzo trudne do zrozumienia. Ma pan poważne problemy z realizacją poleceń. Kto pozwala pracownikowi pracować przez 2 tygodnie i dopiero potem przygotowuje umowę o pracę, ten zawiódł jako rekruter. Sam fakt, że przyznaje się pan do problemów z dokumentami, jest druzgocącym świadectwem pańskiej osoby! To są powody pańskiego zwolnienia, a fakt, że nastąpiło ono zaraz po urlopie drugiego polskiego rekrutera, wyjaśnia się teraz samo przez się. Próbował pan już wyciągać dane u poprzedniego pracodawcy, więc powinien pan uważać, co pisze pan o nas w Internecie.

    OdpowiedzUsuń

Czy ta oferta jest interesująca jest dla ciebie ? Coś byś zmienił co dodał, by była jeszcze lepsza. Koniecznie pozostaw komentarz po sobie, dzięki któremu będziemy mogli podjąć rozmowę o tym co ważne.

zobacz również inne sugerowane oferty pracy w Niemczech

Formularze rekrutacyjne

Przygotowałem dla was dwa formularze przyspieszające Twoją drogę do pracy w Niemczech. Z racji tego że większą uwagę przykładam do tego jak ...

Czy widziaeś już popularne kierunki pracy w Nieaczech? Jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam.