Oferty Pracy Daar personal Weimar

Oferty Pracy Daar personal Weimar
Sprawdz moje oferty pracy w Daar personal Service GMBH, tel +49 176 212 30 202

Podejmij zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę z urlopem oraz świadczeniami

Dysponuje ofertami pracy dla specjalistów oraz pomocników. Jestem dostępny pod numerami telefonu. +48 662 459 869, również whotsap +49 176 505 742 61, również whotsapp

wtorek, 13 sierpnia 2024

Duży rynek pomieści każdego chętnego pracownika, podobno?

Trzeci tydzień rozglądam się  po rynku za nową ofertą pracy, dzięki której mógłbym dalej realizować swóje marzenie o spokoju po zamieszkaniu w nowym kraju. Obecnie analizuje możliwość podnoszenia poziomu zabezpieczenia społecznego po przez zawarcie kolejnych ubezieczeń, jednak nie jest to takie proste.  To dla mnie oznacza że mgę to zrobić ale nie będzie to łatwe.

Gdy to było wzystko zbyt proste to sukces by nie smakował tak dobrze. 

Jako rekruter skupiony w komunikowaniu polskich kandydatów z niemieckim rynkiem pracy, założyłem sobie że bedę bardziej autentyczny i że każdy mój kandydat to mój nowy znajomy z pracy. Tak właśnie, mimo że, bedąc pracodawcą mam rolę szefowstwa to nie chce absolutnie z niej nadmiernie korzystać. Dla mnie jest ważna współpraca dzięki której wszystkie strony są zadowolne. 

Nawet jeśli to uproszczenie to uważam  że bardzo potrzebne dla podniesienia efektywności wspólpracy. Mówię o tym bo dla każdej z firm jest to oczywiste do podsumowań i zestawień. Ja wolę jednak skupiać się na codziennym działaniu, które wpisuje się zapotrzebowanie rynku. 


Rynek potrzebuje specjalistów

To zdanie wydaje zrozumiałe w każdym jezyku, a tak naprawdę to my rekruterzy stanowimy o tym kto i gdzie te granice zobaczy.

Przykładowo, jeśli bedę się trzymał reguł wyznaczonych przez korporacje, to będę zobowiąany do wyszukiwania osób,  znających język na poziomie B1, czasami może to być nawer zbyt mało by zatrudnić fachowca w swojej dziedzinie. 

Dla mnie ważne jest w tej sytuacji, by pracownik potrafił się odnaleźć w sowoj pracy, odważnie podejmująć rozmowy w języku niemieckim.   Nie jest tu ważne by poziom języka był idealny, ale próby komunikacji powinny być autentyczne i wyraźiste.

Druga ważna umiejętność to zachowanie spokoju w każdej sytuacji, krysysowej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ta oferta jest interesująca jest dla ciebie ? Coś byś zmienił co dodał, by była jeszcze lepsza. Koniecznie pozostaw komentarz po sobie, dzięki któremu będziemy mogli podjąć rozmowę o tym co ważne.

zobacz również inne sugerowane oferty pracy w Niemczech

Formularze rekrutacyjne

Przygotowałem dla was dwa formularze przyspieszające Twoją drogę do pracy w Niemczech. Z racji tego że większą uwagę przykładam do tego jak ...

Czy widziaeś już popularne kierunki pracy w Nieaczech? Jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam.