Oferty Pracy Daar personal Weimar

Oferty Pracy Daar personal Weimar
Sprawdz moje oferty pracy w Daar personal Service GMBH, tel +49 176 212 30 202

Podejmij zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę z urlopem oraz świadczeniami

Dysponuje ofertami pracy dla specjalistów oraz pomocników. Jestem dostępny pod numerami telefonu. +48 662 459 869, również whotsap +49 176 505 742 61, również whotsapp

czwartek, 29 sierpnia 2024

Krótkie filmiki wstawiane codziennie informujące o aktualnychofertach

Czuje że nabrałem już wprawy by codziennie informować moich kandydatów o aktualnych ofertach pracy, na które mogą się zgłaszać. Krótko konkretnie i bez zbędnych wodotrysków. Filmiki zawieszam puki co jednym z kont facebooka, ale też próbuje na youtube i innych społecznościówkach. Wiadomo potrzeba trochę czasu by to się rozeszło i było dostrzeglne, ale wsyscy kiedyś stawiali pierwsze kroki na internetowej arenie i wygrywali odrazu albo trochę później. 

Dla tych którzy jeszcze nie zauważyli to od 19 sierpnia pracuje w nowej zeit firmie i DAAR Personal, która działa na Niemieckim rynku od 10 lat i łączy polskich pracowników i Niemiecki rynke pracy.

CO ważne mogę używać polskiego numeru telefonu, dzięki czemu bez problemu bedziesz mógł do mnie dzwonić.



Codziennie nowe oferty pracy w Niemczech, nie ma problemu. Dla operatorów #cnc obecnie już nie mam miejsc. Pracę rozpoczynają od początku, ale dla elektryka czy dla spawaczy Alu jeszcze coś się znajdzie. Przypominam że pracujemy bundesweit. Dlatego bardzo dobrym pomysłem będzie posiadać samochód. Język na poziomie a1 i dogadywanie się w pracy to podstawa. średnia pensja netto dla fachowca u nas to 3.000 euro za cały etat przy normalnych godzinach.
U mnie nie ma zeitkonta, są często nadgodziny i są zaliczki. Wszystkiego innego dowiesz się jak podeslesz dokumenty.

robert.hartwig@daar.de
+48 662 459 869

Jak wyślesz to zapytaj czy doszły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ta oferta jest interesująca jest dla ciebie ? Coś byś zmienił co dodał, by była jeszcze lepsza. Koniecznie pozostaw komentarz po sobie, dzięki któremu będziemy mogli podjąć rozmowę o tym co ważne.

zobacz również inne sugerowane oferty pracy w Niemczech

Formularze rekrutacyjne

Przygotowałem dla was dwa formularze przyspieszające Twoją drogę do pracy w Niemczech. Z racji tego że większą uwagę przykładam do tego jak ...

Czy widziaeś już popularne kierunki pracy w Nieaczech? Jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam.