Oferty Pracy Daar personal Weimar

Oferty Pracy Daar personal Weimar
Sprawdz moje oferty pracy w Daar personal Service GMBH, tel +49 176 212 30 202

Podejmij zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę z urlopem oraz świadczeniami

Dysponuje ofertami pracy dla specjalistów oraz pomocników. Jestem dostępny pod numerami telefonu. +48 662 459 869, również whotsap +49 176 505 742 61, również whotsapp

wtorek, 27 sierpnia 2024

27.sierpnia.2024 Nowe oferty pracy dla fachowców w Niemczech, oferty dostepne bundes weit,

pracuje w  niemczech i zarabiam pieniadze wieksze od innuych
Dziś wyjątkowo we wtorek przdstawiam wam zestaw ofert pracy dla fachowców w Niemczech. Podstawową sprawą jest to że moje oferty dostępne dla osób wyjeżdzających na teren całych Niemiec.
W drodze wyjątku możemy rozejrzeć się w sprawie ofert regionalnie ale jest to o wiele trudniejsze i długotrwałe, więc możliwie jedynie indywidualnie. 

obecnie dyspozycja zgłasza mi zapotrzebowanie na następujących pracowników.

Operaor CNC obsługa maszyn i programowanie, Spawacz WIG alu, HLS hydraulik instalator sanitarny montaż łazienek, 

możliwe terminy przyjazdu to od zaraz lub w najbliższą niedziele i rozpoczęcie pracy w poniedziałek. 

W każdej ofercie pracy ważne jest by porozumiewać się w języku niemieckim nie mniej niż A1 oraz dobra komunikacja w samej pracy. To wymóg rynku pracy, z mojej strony oczywiście mogę wam pomóc. W tym celu proszę o skorzystanie z samouczka językowego

Jeśli potrzebujesz szybkiego kontaktu to zapraszam do rozmowy telefonicznej, tel +48 662 459 869, +49 176 212 30 202,

Pracując w Niemczech zawsze pytaj o warunki pracy

Jestem rekruterem firmy Daar personal z ponad dziesięcioletnim starzem na rynku i mam pewnośc że, wszystkie wypracowane przez ciebie godziny będą wypłacone w terminie i twoja praca bedzie przebiegała w sposób bezpieczny i zrównoważony. 

Zawsze przed wyjazdem zawsze tworzę dla ciebie umowę o pracę z którą przyjeżdzasz na wskazany zakład pracy. Oprócz mnie możesz zatelefonowac do naszego zespołu który wesprze cię w różnych sytuacjach. 

Oprócz ogłoszeńtekstowych do moich anonsów dołączam krótkie filiki wideo które w inny sposób przybliżają moje oferty oraz zachęcają do kontaktu z naszym zespołem rekrutacyjnym.

Jako że mamy miejsca pracy w całych niemczech to ważne jest by nasi pracownicy byli otwarci na prace bundesweit. To sprawia że ewentualne skrucenie projektu nie pozbawi cię pracy a jedynie spowoduje zmianę miesca pracy. 

Z naszej strony zaproponujemy ci zmianę lokalizacji oraz poszukamy kwatery która pozwoli ci na wygodne i bezpieczne spędzenie czasu po pracy oraz nocleg.

Nie prowadzimy ZEIT KONTA.

Wszystkie wypracowane godziny rozliczane są z miesiąca na miesiąc bez przesuwania ich na kolejne miesiące. Jeśli bedziesz potrzebował dodatkowego dnia wolnego to możesz skorzystać z urlopu lub dni wekendowych. Zawsze jestesmy w stanie powiedzieć ci najlepsze rozwiązanie, wystarczy kontakt z naszym zespiołem. 


Teamtów które bedę wyjaśniaj jest oczywiście wiecej ale bedę to roził sukcesywnie i w każdym z postów w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ta oferta jest interesująca jest dla ciebie ? Coś byś zmienił co dodał, by była jeszcze lepsza. Koniecznie pozostaw komentarz po sobie, dzięki któremu będziemy mogli podjąć rozmowę o tym co ważne.

zobacz również inne sugerowane oferty pracy w Niemczech

Formularze rekrutacyjne

Przygotowałem dla was dwa formularze przyspieszające Twoją drogę do pracy w Niemczech. Z racji tego że większą uwagę przykładam do tego jak ...

Czy widziaeś już popularne kierunki pracy w Nieaczech? Jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam.