środa, 25 września 2024

Co robić gdy nagle musisz poszukiwać nowego zatrudnienia ?

Myślę że, raz może dwa razy w tygodniu stykam się z sytuacją w której dzwoni do mnie ktoś kto znalazł się w trudnej sytuacji, kiedy to ma bardzo mało czasu na opuszczenie kwatery i ruszenie w świat poszukiwaczy nowego zatrudnienia. Tak było też wczoraj, jedna osoba przebywająca w okolicy Monachium zadzwoniła do mnie na polski numer z rozpaczliwą potrzebą poszukiwnia kolejnego zatrudnienia.
Powiem odrazu to nie często się zdarza, ale jest możliwe że mogę przyjąć człowieka na jedną z dostępnych lokalizacji. Jak pewnie już wiesz najważniejszym moim obszarem na którym pracuje jest rynek dla pracowników wykfalifikowanych.  


    Mam również możliwość zatrudniania pracowników do magzynów, na produkcje czy na odlewnie. Dlatego by przyspieszyć komunikaje i nie pominąć żadnego kandydta. Stworzyłem dwa formularze głoszeniowe dzięki którym mogę łatwiej przeprowadzać WAS przez proces rekrutacyjny.





Wydaje mi się że taki podział jest prosty i dużo ułatwia szybkie podjęcie zatrudnienia. 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ta oferta jest interesująca jest dla ciebie ? Coś byś zmienił co dodał, by była jeszcze lepsza. Koniecznie pozostaw komentarz po sobie, dzięki któremu będziemy mogli podjąć rozmowę o tym co ważne.

zobacz również inne sugerowane oferty pracy w Niemczech

Ostatnie oferty pracy w piątek

Jak zwykle bywa w piątki jest najwięcej chętnych by rozpocząć pracę w poniedziałek. Dużo jest też syuacji w których ktoś nie podejmuj decyzj...

Czy widziaeś już popularne kierunki pracy w Nieaczech? Jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam.