Oferty Pracy Daar personal Weimar

Oferty Pracy Daar personal Weimar
Sprawdz moje oferty pracy w Daar personal Service GMBH, tel +49 176 212 30 202

Podejmij zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę z urlopem oraz świadczeniami

Dysponuje ofertami pracy dla specjalistów oraz pomocników. Jestem dostępny pod numerami telefonu. +48 662 459 869, również whotsap +49 176 505 742 61, również whotsapp

wtorek, 17 września 2024

Formularze rekrutacyjne

Przygotowałem dla was dwa formularze przyspieszające Twoją drogę do pracy w Niemczech. Z racji tego że większą uwagę przykładam do tego jak przygotować każdego kandydata do wyjazdu do pracy to mam mniej czasu na wprowadzanie danych. 
Dlatego jeśli szukasz pracy to bardfzo cię proszę o zapisanie się do mojego formularza, dzięki którtemu wiem że potrzebujesz w najbliższym czasie pracy w Niemczech.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWYJeśli szukasz pracy jako elektryk, spawacz, operator CNC, zapraszam cię do wypełnienia formularza dla Fachowców

Jeśli natomiast szukasz pracy na magazynie, na produkcji, prace firzyczną bez wymaganego języka Niemieckiego to pozostaw kontakt do siebie w formularzu poniżej.

Za lażdum razem możesz do mnie zatelefonować pod polski numer telefonu +48 662 459 869, zawsze możemy porozmawiać i zastanowić się nad czymś innym.


Zapoznaj się proszę z moimi nagraniami na ktorych omawiam warunkli pracy w Niemczech



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ta oferta jest interesująca jest dla ciebie ? Coś byś zmienił co dodał, by była jeszcze lepsza. Koniecznie pozostaw komentarz po sobie, dzięki któremu będziemy mogli podjąć rozmowę o tym co ważne.

zobacz również inne sugerowane oferty pracy w Niemczech

Formularze rekrutacyjne

Przygotowałem dla was dwa formularze przyspieszające Twoją drogę do pracy w Niemczech. Z racji tego że większą uwagę przykładam do tego jak ...

Czy widziaeś już popularne kierunki pracy w Nieaczech? Jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam.