Podejmij zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę z urlopem oraz świadczeniami

Podejmij zatrudnienie w zait firmie z doświadczenem na rynku ponad 20 lat dzięki polskiemu rekruterowi w Niemczech. Możesz zatelefonować teraz, lub skorzystac z witryny internetowej z ofertami https://forzg.blogspot.com/ by wybrać najlepsze dla siebie propozycje pracy. Zgłoś się teraz by ruszyć do pracy już od następnego poniedziałku. Zapraszam Robert Hartwig, AMS Weimar

 Zobacz warunki dla kandydata.

piątek, 17 maja 2024

Mamy piątek 17 maja, ale chciałbym ci powiedzieć z jakimi wartościami się identyfukuje i dlaczego

Robert Hartwig, rekruter pracowników do Niemiec
Moja droga do pracy w tak doświadczonej i sprawnej firmie jak AMS/M2 to czas nie mniej jak 4 lat kiedy poznawałem rynek, pracowałem dla startapów, rozwijałem koncepcje na nowe firmy, czy wspierałem małe rekrutacje moją wiedzą informatyczną. 

Znam historie wielu ludzi, znam z pierwszej ręki historie II wojny światowej. Tak pracowałem również jako opiekun seniorów w Niemczech. Dzięki moim seniorom znam dobrze język niemiecki i chętnie tą wiedzą się dziele, bo mogę. 

Jeśli ty również chcesz skorzystać z mojej pomocy to możesz to zrobić za darmo. Nucz się jezyka niemieckiego i uzyskaj większe wynagrodzenie. Zobacz co dla ciebie przygotowałem w samouczku językowym

Pracuje w AMS nie dlatego że muszę, tylko dlatego że świadomie i ostatecznie wybrałem sobie te firmę jako organizację która najbardziej reprezentuje moje wartości i cele. Spędziłem na weryfikowaniu i identyfikowaniu potencjału firm ponad 3 lata. Tera ty możesz skorzystać z mojego doświadczenia i podjąc pracę międzynarodowej firmie o stabilnych podstawach. 


W centrum naszej uwagi są ludzie, a przede wszystkim ludzkość.

Przeslij swoje CV i certyfikaty na meila

Festnetztelefon +49 364 384 79 12
r.hartwig@ams-personalservice.de

Whatsapp 00491634137312

Formularz rekrutacyjny


Nasi pracownicy wnoszą duży wkład; nie tylko bezpośrednio dla naszych klientów, ale także dla całego społeczeństwa. To właśnie ze względu na ten produktywny i znaczący wkład – wartość dodaną, która wykracza daleko poza zakres naszej własnej pracy – zawsze staramy się być kimś więcej niż tylko pracodawcą. Dbamy o naszych pracowników i jesteśmy dla nich, dlatego AMS zawsze oznacza odrobinę rodziny.

Wykorzystaj swoją szansę i stań się częścią dużej rodziny, która Cię wspiera i zachęca: rodziny M2 Personal!

Właśnie tacy jesteśmy – MY w M2. Sprawdź tutaj swoje świadczenia jako pracownik M2!

\ Warum AMS?

Der Mensch und vor allem Menschlichkeit stehen bei uns im Mittelpunkt.

Unsere Mitarbeiter*innen leisten einen großen Beitrag; nicht nur direkt für unsere Kund*innen, sondern auch für die gesamte Gesellschaft. Gerade aufgrund dieses produktiven und sinnvollen Beitrags – ein Mehrwert, der weit über den Rahmen der eigenen Arbeit hinausgeht – bemühen wir uns stets mehr als nur ein Arbeitgeber zu sein. Wir kümmern uns um unsere Mitarbeiter*innen und sind für sie da, sodass AMS immer auch ein Stück weit Familie bedeutet.

Nutzen Sie Ihre Chance und werden auch Sie Teil einer großen Familie, die Sie unterstützt und die Sie fördert: die M2 Personal-Familie!

Das sind eben wir – WIR bei M2. Schauen Sie sich hier Ihre Vorteile als M2-Mitarbeiter*in an!

Für Bewerber*innen 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ta oferta jest interesująca jest dla ciebie ?

zobacz również inne sugerowane oferty pracy w Niemczech

ELEKTRYK NIEMCY. UMOWY NIEMIECKIE. OD 3500€. DARMOWE ZAKWATEROWANIE. RÓŻNE LOKALIZACJE

ELEKTRYK NIEMCY. UMOWY NIEMIECKIE. OD 3500€. DARMOWE ZAKWATEROWANIE.   RÓŻNE LOKALIZACJE  Elektryk mieszkaniowy Elektryk budowlany Monter fo...

Czy widziaeś już popularne kierunki pracy w Nieaczech? Jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam.