Oferty Pracy Daar personal Weimar

Oferty Pracy Daar personal Weimar
Sprawdz moje oferty pracy w Daar personal Service GMBH, tel +49 176 212 30 202

Podejmij zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę z urlopem oraz świadczeniami

Dysponuje ofertami pracy dla specjalistów oraz pomocników. Jestem dostępny pod numerami telefonu. +48 662 459 869, również whotsap +49 176 505 742 61, również whotsapp

piątek, 19 lipca 2024

Dziś analizowałem ofertę pracy w mieście Gotha

Już na początku chciałbym podziękować bo to jedna z koleżanek z zaprzyjaźnionej agencji pracy w Erfurtcie zadzwoniła z propozycją spotkania z rekrterem w Gotha. Na tym etapie uważam że powinienem się z każdym spotkać i porozmawiać o tym jak ocenia moje kwalifikacje i przydatność do pracy. 

Każde spotkanie to doświadczenie na które jest zawsze chętny. Ale liczba ograniczeń dla tej propozycji była spora więc nie mogłem skorzystać. Pracodawca nawet zaoferował mi mieszkanie. 
Mógłbym rozpocząć od poniedziałku o godzinie 6.30 co oznacza że muszę wstać o godzinie 4.00 by się wyrobić na dwie przesiadki, łacznie jakieś 90 minut w jedną stronę. 

Pamiętam jak pracowałem w Jena i było ciężko. 
Więc trzeba uważać przed podjęciem podobnej decyzji. 

Miło mi się zrobiło jak dostałem propozycję pracy tłumacza języka niemieckiego i kierownika na produkcji elementów metalowych. Nic trudnego, składanie części z blachy w całość według schematu oraz ewidencjonowanie tego w komputerze.
Teraz najważniejsze informacje. Stawka taryfowa która została mi zaproponowana to 15.06 € za godzinę, godziny nadliczbowe raczej niedostępne, zaitkonto max 150 godzin więc standardowo. 
Podsumowując: gdym musiał wziąć te oferte to bym brał, ale w tym momencie nie muszę.

Inna niekorzystna okoliczność to wpadniecie w 6 grupę podatkową do końca lipca. Czyli podwójny podatek. 
Trzeba uważać na terminy umów o pracę.

Cdn




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ta oferta jest interesująca jest dla ciebie ? Coś byś zmienił co dodał, by była jeszcze lepsza. Koniecznie pozostaw komentarz po sobie, dzięki któremu będziemy mogli podjąć rozmowę o tym co ważne.

zobacz również inne sugerowane oferty pracy w Niemczech

Formularze rekrutacyjne

Przygotowałem dla was dwa formularze przyspieszające Twoją drogę do pracy w Niemczech. Z racji tego że większą uwagę przykładam do tego jak ...

Czy widziaeś już popularne kierunki pracy w Nieaczech? Jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam.