Oferty Pracy Daar personal Weimar

Oferty Pracy Daar personal Weimar
Sprawdz moje oferty pracy w Daar personal Service GMBH, tel +49 176 212 30 202

Podejmij zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę z urlopem oraz świadczeniami

Dysponuje ofertami pracy dla specjalistów oraz pomocników. Jestem dostępny pod numerami telefonu. +48 662 459 869, również whotsap +49 176 505 742 61, również whotsapp

poniedziałek, 22 lipca 2024

Tego nie przewidfziałem, jestem bez pracy, dostałem odmowę. Zadzwonię do pana

Dziś poznałem smak porażki. Liczyłem że w poniedziałek poznam termin rozpoczęcia pracy jako rekruter w nowej firmie. Niestety dziś nie uzyskałem terminu startu ani zapewnienia że ta oferta jest aktualna. Poczułem się rozczarowany. Jedyne co mam, to zapewnienie że, bedzie rozmowa telefoniczna za jakiś czas. Nie wiem co mam myśleć o tym bo z reguły oznacza taka informacja jest po to by wysłać kandydata na drzewo. Niestety nie wiadomo na jakie ani jak wysoko. 

Poniedziałek właśnie mija, ja jestem w nie najlepszym stanie. Od jutra zaczynam wysyłanie mojego CV do kolejnych firm. Myślę że mam duży potencjał i znajdę kolejną zaitfirmę która będzie gotowa mnie przyjąć. 

Przegłałem, moje życie właśnie się skończyło. Piotr wygrałeś miałeś racje to nie ma sensu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ta oferta jest interesująca jest dla ciebie ? Coś byś zmienił co dodał, by była jeszcze lepsza. Koniecznie pozostaw komentarz po sobie, dzięki któremu będziemy mogli podjąć rozmowę o tym co ważne.

zobacz również inne sugerowane oferty pracy w Niemczech

Formularze rekrutacyjne

Przygotowałem dla was dwa formularze przyspieszające Twoją drogę do pracy w Niemczech. Z racji tego że większą uwagę przykładam do tego jak ...

Czy widziaeś już popularne kierunki pracy w Nieaczech? Jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam.